Gradite svojo mrežo kupcev, spremenite jih v ambasadorje, poslušajte njihove komentarje!

 

Socialna omrežja so trenutno eden večjih trendov v marketingu, ki jim ne moremo več reči, da so nova. So v stanju zrelosti in obvezna . Po raziskavah analitikov o vedenju potrošnikov so eden od stebrov pri doseganju kupcev. Katera so tista socialna omrežja, kjer najlažje promovirate svoje podjetje?

​Zaradi široke in agresivne ponudbe podjetja izgubljajo fokus na bistveni del komunikacije preko socialnih omrežij - za kakšen projekte so primerni in kaj je njihova glavna prednost. Opazujemo veliko podjetij, ki trošijo svoj denar na popolnoma nesmiselne "sponzorirane" objave, ki ne prinašajo nič drugega, kot odzive tistih uporabnikov spleta, ki nikoli ne bodo kupci. Več pozitivnih učinkov na rast kupcev bi naredili, če bi ta denar namenili brezdomcem.

​Glavna prednost prisotnosti na socialnih omrežjih ni samo oglaševanje, je predvsem direktna komunikacija s končnimi potrošniki. V kolikor ste podjetje, ki prodaja produkt ali storitev, imate možnost, da izveste izkušnje direktno od kupca, čeprav imate razvejano in kompleksno distribucijsko mrežo. 

​Ena največjih prednosti uporabe socialnih omrežij v marketingu je to, da slišite vaše uporabnike

Pokličite nas, naučili vas bomo, kako poleg oglaševanja izkoristiti tudi bistvene prednosti socialnih omrežij. Veliko izkušenj imamo pri raziskovanju vedenj potrošnikov pod vplivom socialnih omrežij in interneta. Izkoristite prednosti.

Upravljamo profile na LinkedIn, Facebook, Instagram ter drugih omrežjih, ki jih uporabljajo vaši kupci (bodoči).