Kako z omejenimi sredstvi narediti vtis na kupce?

S kreativnostjo in iznajdljivostjo. Za to pa potrebujete veliko znanja, izkušenj in poguma (pa še nekaj tehnologije je treba, jasno). Mi imamo vse. 

Nagovorite kupce s pravim naglasom, takim, ki ga radi slišijo. Oblikovanje spletne strani in sodobna tehnologija so zelo  pomemben faktor uspeha.

​Izkušnje marketinga so ključne za obstoj podjetij na trgu z več konkurence. V spletu pa lahko mala podjetja nagovarjajo enako uspešno, kot velika, če le imajo pravi pristop. ​Študije poslovnih modelov in analize rezultatov nam omogočajo uvid v prihodnost kateregakoli podjetja

Kako se lotimo priprave nove spletne strani?

  1. Povežemo se in naredimo uvodni sestanek, kjer od vas izvemo, za-kaj potrebujete spletno stran, kakšen bo obseg in razvejanost.
    (na ta način bomo določili, kaj so cilji v katere bomo usmerili celotno spletno predstavitev)
  2. Na osnovi tega vam pripravimo okvirni načrt spletne strani in tudi, koliko časa bomo porabili za pripravo ter seveda - koliko bo taka predstavitev stala. Glede na to, ali že imate oblikovni predlog ter kreirana besedila, bomo to upoštevali tudi pri kreiranju razporeda strani.
  3. V primeru, da bomo tudi oblikovali ali kreirali besedila mi, bomo v naslednjem koraku predstavili še to. Najprej predlog, nato korigirano verzijo na osnovi vaših pripomb, ter tretjič končno varianto. 
  4. Programiranje in oblikovanje je proces, ki potrebuje malo več časa, ko imamo večino pripravljeno, vas povabimo na prevzem, kjer lahko na osnovi vaših komentarjev predstavitev še popravimo ali spremenimo. Na osnovi korektur pripravimo končno verzijo, ki bo pripravljena na prevzem.
  5. Po prevzemu vas ne bomo pustili same - skozi naslednji mesec vam bomo na voljo in vas "priganjali", da svojo spletno predstavitev začnete uporabljati v korist prodaje in promocije. Na voljo je razvoj profilov socialnih omrežij, upravljanje, kot tudi treningi vaših zaposenih, da kar najhitreje osvojijo vse potrebno.

V nadaljevanju je možno dogovoriti posebne tečaje na temo digitalnega marketinga, e-mail marketinga in vsega ostalega s področja INBOUND metodologije upravljanja spletne prisotnosti.

V čem je naša posebnost?

Na osnovi izkušenj 25 let dela v marketingu opažamo, da druga spletna podjetja vse prehitro in preveč poudarjajo pomen spletnega marketinga napram klasičnim marketing "naporom". To napačno vodi v pretirano agresivno nastopanje na spletu, saj bi moral "digitalni marketing" nadomestiti vse ostale oblike promocije in prodaje. Pa jih ne more. 

Pri nas to dobro vemo  in spletno stran / prisotnost gradimo na dejstvu, da bo vaša spletna prisotnost predvsem podpirala vsa ostala dejanja, ki jih že izvajate za pridobivanje novih kupcev in ohranjanje starih. Če boste imeli spletno trgovino, pa bomo poskrbeli, da vse, kar ste že naredili do sedaj, previdno in pazljivo umestimo na vašo novo spletno trgovino, ki bo zato prodajala bolje.

Pokličite nas!