Pridobite kupce, ki vam bodo zvesti in lojalni.

Svojim bodočim kupcem bodite v oporo pri odločitvah in jim pomagajte, da rešijo svoj problem. S tem, ko jim ponudite koristne vsebine na spletni strani, zaradi katerih se bodo vračali, pa vam bodo tudi zaupali. 

Če svetujete koristne stvari za obiskovalčev posel, ste zagotovo na najboljši poti do njegove lojalnosti. Seveda, če ste v svojih besedilih suvereni in kompetentni.

Kakšna je razlika med INBOUND in OUTBOUND?

Podjetja lahko zato, da privabijo obiskovalce na spletno stran oglašujejo. To je v osnovi enosmerno pošiljanje sporočil. Usmerjeno navzven - OUTBOUND torej.

INBOUND pa temelji na notranjosti - vsebini spletne strani in moči, ki jo prinaša SEO. Izkorišča iskalnike, ki na spletno stran vodijo obiskovalce, ki prihajajo po odgovore na vprašanja, zastavljena iskalnikom (Google, Yandex, Yahoo in ostali).

Seveda pametni marketing strokovnjaki nikoli ne stavijo samo na eno - INBOUND, vedno so kampanje podprte tudi z oglaševanjem.

Vse odvisno od tega, kakšen produkt/storitev se prodaja, kakšen je čas med zaznavanjem "problema" kupca (željo po vašem produktu/storitvo) in odločitvo ter cenovno politiko. 

Na spletno stran potrebno postaviti prave vsebine, jih pravilno organizirati in jih "nastaviti" iskalnikom (BLOG, SEO optimizacija, ključne besede...)

Avtomatizacija marketinga nam omogoča, da obiskovalci strani ponovno obiščejo in da lahko komunicirate prave vsebine pravim obiskovalcem (segmentiranje). 

Na Reaktivu kreiramo spletne strani po metodologiji INBOUND, upravljamo vsebinske profile - od BLOGov, do posameznih profilov in strani socialnih omrežij, vodimo e-mail kampanje, po potrebi pa vse to kombiniramo z off-line akcijami ali celo SMS.

Vaš marketing kreiramo in izvajamo do uspešnih kampanij, ki vodijo v prodajo. Morda komu veliko pomeni količina poslanih mailov, nam pa več pomeni podatek, koliko uspeha ste imeli vi pri prodaji.

25 let marketinga in veliko število uspešnih referenc, projektov, ki so prodajali in privabili veliko novih kupcev. Še posebej se hvalimo s kombiniranim projektom splet/tiskani medij, kjer smo imeli odziv, večji od 17%. To pa ni zanemarljiv podatek za marketing ...

 

POKLIČITE ME (031 366 222); Mitja Košak